Saturday, June 30, 2012

My present from Mr. Boyfriend

Marc-Jacobs
Så dette er hvad jeg fik i gave af kæresten! Kunne næsten ikke tro det, da jeg åbnede gaven i går morges. Jeg føler mig så forkælet og heldig, at have en kæreste der formår at give mig de mest fantastiske gaver altid! Jeg har virkelig den dejligste kæreste i verden! Min første Marc by Marc Jacobs taske! ELSKER DEN!

Words can not describe how lucky and spoiled I feel getting this amazing presents from Mr. Boyfriend! I almost couldn't believe it when I opened the present. He's done it again! He always buys the best presents and something I could never dream of getting... I honestly have the best guy in the world. My first Marc by Marc Jacobs bag! LOVE IT!

1 comment:

Nanna said...

Fantastisk gave, det må jeg sige! Og sikke en pæn farve.